onsdag 7 augusti 2013

Vilken sommar vi haft hittills.Allt möjligt har stått på agendan....2 månader har gått fort.....Jag har bl.a varit murbruksblandare på ett brygg-bygge.....har lagat stenstig ner till en strand,osv-osv...Vidare har jag provat på båtliv...vi har skaffat en balja som vi kallar "Viikins Linnea" eftersom den har samma färger som Vikinglines båtar och  står vid s-vikens brygga.....
Jag har fungerat barnvakt i några repriser och hunnit jobba på gamla arbetsplatsen......Med andra ord,en händelserik sommar såhär långt.
Nu väntar jag mig en härlig augustimånad,men varma mörka kvällar och en skön septembermånad....
Det ni...
Smyckestillverkningen har fått ligga så gott som nere.Pärlorna ligger på arbetsbordet,där jag lämnade dem i juni.Har endast gjort arbeten som finns till försäljning på 3 ställen och några "privata" beställningar....Får se om hösten kommer med inspiration när mörkret lagt sig över oss och livet blir lugnare igen,till dess önskar jag alla en god fortsättning på sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar